فواید زندگی در کیش

۲۵ آبان ۱۳۹۹
۰ دیدگاه


مسلما منطقه ­ای مثل کیش، مزایای زیادی داشته که در مدت نیم قرن به قطب گردشگری، تجارت و بازرگانی تبدیل شده است. در ادامه مواردی از فواید زندگی در کیش را مرور می­کنیم تا بتوانید بر اساس آنها ویژگی­های این جزیره را واضح­تر ببینید:

هوای پاک: آسمان کیش می­درخشد. هوای آن تمیز است و تلالو نور همه چیز را برای شما شفاف خواهد کرد. اگر از آلودگی کلانشهرها کلافه شده­اید کیش اقیانوسی از هوای پاک را به ریه­های شما می­فرستد.
نبود ترافیک: یکی دیگر از جذابیت­های کیش برای ساکنان شهرهای بزرگ، نظم شهری و خیابان­کشی­های مرتب کیش است. از طرفی کیش در کل اصلا ترافیک ندارد.
امنیت بالا: کیش جزیره­ای امن است. در هر ساعت از شبانه­روز می­توانید با خیال راحت قدم بزنید، ورزش کنید و یا ماشین­سواری کنید.
رفاه اجتماعی: به­دلیل صنعت توریسم و همچنین فضای تجاری شهر و البته جمعیت کم آن، سطح رفاه عمومی در کیش قابل­قبول است. در نتیجه با آسیب­های اجتماعی کمتری روبه­رو خواهید شد.
ماشین­های لوکس: یکی از بهشت­های ماشین­بازها همین کیش است. در منطقه آزاد کیش می­توانید ماشین­های لوکس خارجی را بدون پرداخت هزینه­های گمرکی بخرید.
امکانات تفریحی متنوع: اگر اهل تفریح، بازی و سرگرمی باشید، عملا همه­چیز برای شما در کیش فراهم است. از انواع تفریحات آبی گرفته تا انواع و اقسام جاذبه­ های تاریخی و فرهنگی و رویدادهای کیش که پر از کنسرت، نمایشگاه و جشنواره و مسابقه است.
آرامش: شاید این جزیره در فصل­هایی از سال بسیار شلوغ باشد اما در حالت عادی بسیار آرام است. از طرفی ساحل کیش آنقدر گسترده هست که همیشه برای کسی که به­دنبال سکون و آرامش باشد، جای دنجی هست.
ساحل­های تمیز: اصولا سواحل جزایری مثل کیش و آب­های خلیج فارس تمیزتر از سایر ساحل­هایی است که یک سر آن به خشکی­های وسیع ساحلی متصل می­شود. پس با این وصف لذت ساحلی تمیز، منظره­ای وسیع و دریا و آسمانی آبی همیشه در کیش با شما خواهد بود.
تنوع فرهنگی: به­دلیل رفت­و­آمد مداوم گردشگرانِ با فرهنگ­های مختلف و همینطور مهاجرپذیری کیش، به­لحاظ تفاوت­های فرهنگی هرگز احساس آزردگی نخواهید کرد.
مراکز خرید: اگر اهل مد و خرید هستید و سبک­زندگی مدرن را انتخاب می­کنید، مراکز خرید کیش با تنوع گوناگونشان پاسخگوی همه انتظارات شما خواهند بود.
در نهایت تنها کسی که تصمیم می­گیرد که موارد بالا برایش مفید هستند یا نه، خود شما هستید. پس باید سلیقه و شخصیت خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن ببینید که آیا واقعا این موارد برای شما معیار محسوب می­شود یا نه. با خودتان راحت باشید و با قلبتان تصمیم بگیرید.

ارسال دیدگاه