جاذبه‌های زندگی در کیش

۲۵ آبان ۱۳۹۹
۰ دیدگاه

طبیعتا اولین و اصلی‌ترین جاذبه جزیره کیش توریستی بودن و امکانات تفریحی آن است. البته این ویژگی برای بسیاری از ساکنان پس از مدتی تکراری می‌شود؛ اما قابل انکار نیست که زندگی در یک فضای توریستی که امکانات تفریحی متعددی دارد؛ جذابیت‌های خاصی خواهد داشت. در این زمینه از وجود ساحل زیبا و امکانات تفریحی ساحلی نیز نباید گذشت.

آرامش ویژگی دیگری است که افراد مختلف را به زندگی در این جزیره زیبا ترغیب کرده است. جزیره کیش (به‌خصوص در بخش‌های مسکونی آن) شهری کوچک و آرام است. شهری که توانسته این ویژگی را به ساکنان خود نیز منتقل کند. به همین دلیل آرامش از جمله ویژگی‌های زندگی در این جزیره است. این آرامش را می‌توانید در زمینه‌های گوناگون، از نوع رانندگی، رفتارهای اجتماعی، کسب‌وکار و… مشاهده کنید. معمولا در کیش مردم با معربانی، متانت و حوصله با یکدیگر رفتار می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال جایی برای کسب آرامش هستید؛ ممکن است فضای جزیره کیش برای شما جذاب باشد.

خودروهای مدل بالا نیز برای عده‌ای شاید بخشی از انگیزه‌های حضور در جزیره باشد. همان‌طور که می‌دانید جزیره کیش منطقه ازاد تجاری است؛ و خودروها بدون پرداخت حقوق گمرکی وارد آن می‌شوند. در نتیجه در این جزیره می‌توانید با قیمتی بسیار کمتر، تجربه استفاده از خودروهایی بسیار بهتر را داشته باشید.

در نهایت امنیت ویژگی مثبت دیگری است که جزیره یکش را متمایز کرده و محیطی مناسب برای زندگی فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه