بهترین محله ­های کیش برای زندگی

۲۵ آبان ۱۳۹۹
۰ دیدگاه

بهترین محله ­های کیش برای زندگی
کیش منطقه­ای نوین است که کمتر از نیم­قرن به شهر تبدیل شده است. این شهر با توجه به وضعیت توریستی و تجاری­اش مناطقی دارد که باز نسبت به سایر مناطق مجلل­تر و دارای امکانات بیشتری هستند. شهرهای تازه­ساخت البته همیشه شهرک­هایی را در دل خود دارند. کیش هم از این قاعده مستثنی نیست. دو شهرک صدف و شهرک دامون از بهترین محله­های کیش هستند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. البته معرفی منطقه مسکونی صفین هم یادمان نخواهد رفت.

شهرک صدف
این شهرک نوساز و همواره رو به پیشرفت در ۷ فاز ساخته شده است. در بین خانه­های این شهرک هم خانه­های ویلایی و هم خانه­های آپارتمانی پیدا می­شود. این یعنی انواع سبک زندگی و سلیقه برای ساکنان درنظر گرفته شده است. موقعیت جغرافیایی شهرک صدف کیش باعث دسترسی مناسب این شهرک به مراکز خرید، مرکز درمانی، پارک و انواع بازار و فروشگاه­های مواد غذایی شده است. این شهرک خیابان­کشی­های منظم و وسیعی دارد که باعث آرامش در رفت­و­آمد و بالارفتن امنیت محیط می­شود. باید توجه کنید که شهرک صدف به ساحل چسبیده نیست اما خانه­هایی دارد که می­توان از بالکن یا پنجرۀ آنها منظره دریا را دید.

شهرک دامون
شهرک ساحلی دامون همان­طور که از اسمش پیداست، کنار ساحل خلیج فارس است. خانه­های نوساز این شهرک هم از نوع آپارتمانی هستند و هم بینشان می­توان خانه­های دوبلکس با معماری ساحلی یافت. دسترسی این شهرک نیز به تفریحگاه­ها و مراکز خرید و مجتمع­های درمانی بسیار خوب است. برای مثال موقعیت جغرافیای شهرک دامون به مرکز خرید دامون به­عنوان یکی از بهترین مراکز خرید کیش نزدیک است.

محله صفین کیش
اگر قیمت مناسب و ساختار محله­ای را دو معیار برای بهترین­بودن در نظر بگیریم می­توان گفت منطقه مسکونی صفین کیش یکی از بهترین­هاست. این منطقه اما از مرکز شهر دور است، شاید همین دلیل قیمت مناسب آن باشد. مجتمع­های مسکونی تازه­ساخت صفین در کنار محله قدیمی صفین ساخته شده­اند اما ساختار محله­ای آن حوالی همچنان حفظ شده است. کافی است بدانیم که رستوران ساحلی میرمهنا، بازار عرب­ها(بازار میرمهنا)، درخت سبز کیش و بازار ماهی­فروشان، حوالی این مجتمع­ها قرار دارند. پس اگر زندگی در هوای قدیم کیش را هم دوست داشته باشید، قطعا در این منطقه صمیمیت بیشتری را حس خواهید کرد.

ارسال دیدگاه